Wrocław, Wyścigowa 56A
+48 533 314 113
biuro@nexo.wroclaw.pl

Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • oferty wielowariantowe;
  • punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

Gestor nexo PRO własne wzorce wydruków Gestor nexo PRO raporty własne Gestor nexo PRO klient poczty elektronicznej Gestor nexo PRO formularz procesu ofertowego Gestor nexo PRO procesy ofertowe widoki w module Gestor nexo PRO procesy ofertowe Gestor nexo PRO oferta wielowariantowa Gestor nexo PRO oferta Gestor nexo PRO modu ofert Gestor nexo PRO kalendarz Gestor nexo PRO formularz rezerwacji zasobu Gestor nexo PRO terminarz rezerwacji zasobow Gestor nexo PRO zasoby Gestor nexo PRO zestawy klientów Gestor nexo PRO definiowanie cyklicznego spotkania firmowego Gestor nexo PRO formularz zadania z zaplanowaną akcją automatyczna Gestor nexo PRO formularz klienta sekcja crm Gestor nexo PRO działania rejestracja czasu pracy Gestor nexo PRO działania widget przypomnienia Gestor nexo PRO moduł działań Gestor nexo PRO strona startowa Gestor nexo formularz procesu ofertowego Gestor nexo procesy ofertowe widoki w module Gestor nexo procesy ofertowe

Najczęściej zadawane pytania.

Jak zaktualizować bazę danych do najnowszej wersji programu?

Aktualizacja: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

​Aby przeprowadzić konwersję bazy danych do najnowszej wersji programu należy:

1. Uruchomić program, wskazać odpowiedni podmiot, następnie kliknąć Aktualizuj i uruchom.
2. Wybrać użytkownika posiadającego uprawnienia do aktualizacji i wpisać jego hasło, następnie kliknąć OK.

Każda aktualizacja bazy danych powoduje automatyczne wykonanie kopii zapasowej.

Jakie jest hasło do serwera SQL?

Standardowy, dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia dla użytkownika sa hasło puste (należy zatwierdzić puste pole Hasło). W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło mogło być ustawione na inne.

Scroll Up

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie i warunków RODO. więcej

COOKIE
Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Zgoda" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

RODO
Korzystając z serwisu wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu w celach związanych z realizacją zgłoszenia, udzielaniem odpowiedzi na zgłoszenie, przygotowaniem i przesłaniem oferty handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do przesłania i realizacji zgłoszenia. Zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach dostępu do danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu.

Zamknij