Gestor nexo

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

 

Gestor klient poczty elektronicznej Gestor nexo oferta Gestor nexo moduł ofert Gestor nexo kalendarz Gestor nexo formularz rezerwacji zasobu Gestor nexo terminarz rezerwacji zasobów Gestor nexo zasoby Gestor nexo zestawy klientów Gestor nexo definiowanie cyklicznego spotkania firmowego Gestor nexo formularz zadania z zaplanowana akcja automatyczna Gestor nexo formularz klienta sekcja crm Gestor nexo działania rejestracja czasu pracy Gestor nexo działania widget przypomnienia Gestor nexo moduł działań

Najczęściej zadawane pytania.

Jak zaktualizować bazę danych do najnowszej wersji programu?

Aktualizacja: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

​Aby przeprowadzić konwersję bazy danych do najnowszej wersji programu należy:

1. Uruchomić program, wskazać odpowiedni podmiot, następnie kliknąć Aktualizuj i uruchom.
2. Wybrać użytkownika posiadającego uprawnienia do aktualizacji i wpisać jego hasło, następnie kliknąć OK.

Każda aktualizacja bazy danych powoduje automatyczne wykonanie kopii zapasowej.

Możliwe komunikaty podczas wykonywania e–Archiwizacji.

Podczas próby wykonywania e-Archiwizacji mogą występować różne komunikaty, uniemożliwiające jej dokończenie. Poniżej znajduje się lista z podpowiedziami o tym, jakie działania należy wykonać po otrzymaniu danego komunikatu.

 

Nieprawidłowy email lub hasło.

Możliwa przyczyna:

Zostały wprowadzone nieprawidłowe dane.

Rozwiązanie:

Zweryfikować poprawność wprowadzonych danych.

 

Brak aktywnej subskrypcji.

Możliwa przyczyna:

Nie została zakupiona subskrypcja na usługę e-Archiwizacji.

Rozwiązanie:

Należy wykupić usługę e-Archiwizacji. Można to zrobić poprzez kontakt z działem handlowym firmy InsERT (71-78-76-110) lub jedną z firm partnerskich.

 

Na chmurze jest już plik o nazwie {0}, ale wielkości innej, niż plik na dysku. 

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w momencie wysyłania wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że oczekiwany rozmiar pliku na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku na dysku.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać e-Archiwizację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Dane konta InsERT w bazie podmiotu są nieprawidłowe. 

Możliwa przyczyna:

a) w bazie podmiotu nie zalogowano do konta InsERT,

b) nie można odświeżyć danych konta InsERT,

c) w bazie podmiotu nie zalogowano do e-Archiwizacji,

d) nie można pobrać tokenu dostępowego do serwisu e-Archiwizacji.

Rozwiązanie:

Sprawdzić, czy podmiot jest podłączony do Konta InsERT, serwisu e-Archiwizacji, następnie zweryfikować poprawność połączenia z Internetem oraz serwerem.

 

Nie udało się połączenie z bazą podmiotu.

Możliwa przyczyna:

Nie można odczytać danych z bazy danych podmiotu.

Rozwiązanie:

Należy sprawdzić, czy uruchomiony jest SQL Server.

 

Nie udało się nawiązać połączenia z chmurą.   

Możliwa przyczyna:

Brak połączenia z Internetem lub serwer nie odpowiada.

Rozwiązanie:

Należy zweryfikować poprawność połączenia z Internetem oraz serwerem.

 

Chmurze wysłano nieprawidłowe żądanie.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Wykonanie zadania spowoduje przekroczenie limitu. Stan wykorzystania limitów można sprawdzić w konfiguracji e-Archiwizacji.

Możliwa przyczyna:

a) następuje próba przekroczenia dopuszczalnego limitu przechowywanych danych w bieżącej subskrypcji,

b) następuje próba przekroczenia limitu pobieranych danych w bieżącej subskrypcji (komunikat występuje tylko, przy pobieraniu archiwum).

Rozwiązanie:

Kontakt z firmą InsERT w celu zwiększenia wielkości dysku lub skorzystanie z opcji nadpisywania starych archiwów.

 

Błąd po stronie chmury.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.

Rozwiązanie:

Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Nie znaleziono żądanego pliku.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Plik jest za duży.

Możliwa przyczyna:

Przekroczony został maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku w chmurze (195 GB).

Rozwiązanie:

Brak możliwości przesłania pliku.

 

Na chmurze jest już plik o nazwie {0}, ale wielkości innej, niż plik na dysku.

Możliwa przyczyna:

Komunikat występuje w sytuacji ponownej wysyłki wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że na dysku istnieje już archiwum o tej samej nazwie, lecz rozmiar pliku znajdujący się na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku, który jest aktualnie wysyłany, lub oczekiwana liczba plików archiwum na serwerze jest inna, niż liczba plików, która jest aktualnie wysyłana.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać e-Archiwizację zmieniając szablon nazwy pliku lub zezwolić na nadpisywanie plików o tej samej nazwie.

 

Chmura zwróciła błąd o kodzie {0}.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Nie udało się zaktualizować stanu podmiotu po wysłaniu pliku.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której nie można zapisać danych do bazy danych podmiotu.

Rozwiązanie:

Należy sprawdzić, czy uruchomiony jest SQL Server i wykonać operację ponownie.

 

Treści zaczerpnięte z e-Pomoc techniczna InsERT S.A.

Jakie jest hasło do serwera SQL?

Standardowy, dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia dla użytkownika sa hasło puste (należy zatwierdzić puste pole Hasło). W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło mogło być ustawione na inne.

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie i warunków RODO. więcej

COOKIE
Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Zgoda" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

RODO
Korzystając z serwisu wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu w celach związanych z realizacją zgłoszenia, udzielaniem odpowiedzi na zgłoszenie, przygotowaniem i przesłaniem oferty handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do przesłania i realizacji zgłoszenia. Zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach dostępu do danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu.

Zamknij