Gestor nexo

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

 

Gestor klient poczty elektronicznej Gestor nexo oferta Gestor nexo moduł ofert Gestor nexo kalendarz Gestor nexo formularz rezerwacji zasobu Gestor nexo terminarz rezerwacji zasobów Gestor nexo zasoby Gestor nexo zestawy klientów Gestor nexo definiowanie cyklicznego spotkania firmowego Gestor nexo formularz zadania z zaplanowana akcja automatyczna Gestor nexo formularz klienta sekcja crm Gestor nexo działania rejestracja czasu pracy Gestor nexo działania widget przypomnienia Gestor nexo moduł działań

Najczęściej zadawane pytania.

[hrf_faqs category=’Gestor’]

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie i warunków RODO. więcej

COOKIE
Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Zgoda" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

RODO
Korzystając z serwisu wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu w celach związanych z realizacją zgłoszenia, udzielaniem odpowiedzi na zgłoszenie, przygotowaniem i przesłaniem oferty handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do przesłania i realizacji zgłoszenia. Zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach dostępu do danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu.

Zamknij