Subiekt nexo

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe,  wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) – limit 1000 załączników.

 Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja)

Sprzedaż, Zakup, Magazyn

  • Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
  • Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
  • Faktura sprzedaży z wielu magazynów oraz przypisana do oddziału.
  • Zaawansowane dodawanie pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru.
  • Wybór adresu dostawy na dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość wyboru innego dostawcy w dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w dokumentach sprzedaży oraz zamówieniach.
  • Faktura pro forma.
  • Rozbudowany system zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
  • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
  • Automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych. 
  • Możliwość podłączenia dodatkowych kosztów w postaci dokumentu rozchodu (RW) do pozycji na dokumencie sprzedaży (FS, PA itd.).
  • Możliwość zwiększenia precyzji ceny na dokumentach do 6 miejsc po przecinku.
  • Możliwość ustawienia kolorów na pozycjach poniżej marży lub kosztów.
  • Możliwość określania promocji dla określonych klientów na określony asortyment w określonym terminie w postaci rabatu, gratisu lub dodatku. 
  • Kopiowanie i wklejanie pozycji asortymentowych między dokumentami.
  • Opłata cukrowa – obsługa podatku od cukru, substancji słodzących, kofeiny i tauryny zawartych w napojach.

Zamówienia

  • Każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
  • Zamawiającym może być inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę towarów.
  • Podczas wprowadzania dokumentu można zdefiniować termin realizacji pozycji, który jest wyliczany na podstawie oczekiwanego średniego czasu dostawy z kartoteki towaru.
  • Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
  • Możliwość określenia dowolnego adresu i sposobu dostawy.
  • Możliwość oznaczania dokumentów za pomocą flag już określonych przez program.

Zlecenia

  • Sprawna obsługa bieżących stanów magazynowych – użytkownik może zamawiać dostawę towaru do stanu optymalnego magazynu, który uwzględnia w nim bieżący poziom towaru, wielkość zamówień od klienta oraz zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy.
  • Ewidencjonowanie zleceń produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością zmiany zapotrzebowania na składniki.
  • Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.

Płatności

  • Możliwość płatności gotówkowej w wydzielonym stanowisku kasowym.
  • Oprócz gotówki czy kart płatniczych można zdefiniować wiele innych form płatności, np. płatność za pobraniem, bony.
  • Możliwość rejestrowania zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas ewidencjonowania takiego dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej przez pracownika.
  • Możliwość cedowania płatności na innego płatnika.
  • Płatności dostępne nie tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale także dla dokumentów magazynowych i zamówień (np. możliwość wystawienia zamówienia lub wydania magazynowego z zaliczką zapłaconą kartą płatniczą).

Cenniki

  • Możliwość zdefiniowania wielu cenników głównych (dotyczących całego asortymentu).
  • Przypisanie cennika głównego do oddziału oraz możliwość przypisania cennika głównego i dodatkowego klientowi.
  • Asortyment w cenniku może wystąpić wielokrotnie – można w nim określić cenę, domyślny i maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i wysokość progu sprzedaży.
  • Możliwość blokowania ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży związanym z danym cennikiem.
  • Możliwość definiowania cenników statycznych i dynamicznych. Cennik dynamiczny wylicza cenę wybranego towaru bądź usługi za pomocą zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu, zadanej marży, funkcji kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego żądania, np. przy wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w odróżnieniu do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i zapisaną na pozycji tego cennika.
  • Statusy cennika pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie wystawiony  do publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania posiada status „w przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w sprzedaży. Po fazie opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”, który oznacza, że może zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.  

Finanse

  • Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
  • Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych  i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
  • Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in.  podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
  • Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
  • Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych).
  • Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
  • Bankowość elektroniczna offline i online.
  • Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
  • Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu

Rozliczenia

  • Podział płatności na rodzaje – dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).
  • Rozliczenia waluta obca – PLN.
  • Kompensaty rozrachunków.

Asortyment

  • Towar może zostać przyporządkowany do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
  • Nowy sposób definiowania jednostek miar – przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
  • Do jednostek miar przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa fiskalna, kod kreskowy itd. (pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym towarem w różnych jednostkach miary, wybrać towar z daną jednostką na dokument za pomocą kodów kreskowych).
  • Jednostki posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary;
  • W kartotece można zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz stanu minimalnego również stan optymalny, który domyślnie jest wykorzystywany przy zamawianiu towaru u dostawcy.
  • Możliwość ukrywania towaru na wybranych magazynach.
  • Możliwość określenia standardowego terminu realizacji na Zamówieniach od klienta.
  • Możliwość określenia standardowego terminu realizacji na Zleceniach do dostawcy.

Modele 

  • Obsługa rozmiarówki za pomocą modeli i jego wariantów.
  • Możliwość generowania asortymentu na podstawie modelu.

Klienci

  • Możliwość przypisania typu transakcji handlowej i waluty, w jakiej ma zostać domyślnie wystawiony dokument sprzedaży oraz określenia limitu kredytu kupieckiego, który uwzględnia również wydany (dokumenty WZ) towar z magazynu.
  • Indywidualne parametry wydruków – można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu.
  • Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
  • Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
  • Centralizacja informacji o kliencie – możliwość wystawienia dokumentów handlowych pracownikowi i wspólnikowi.
  • Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony.
  • Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) – dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
  • Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS.
  • Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw.
  • Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
  • Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
  • Osobne cenniki dla klientów.
  • Możliwość wymiany dokumentów za pomocą pliku EPP.
  • Możliwość konfiguracji kolejności przechodzenia po kolumnach w dokumentach.
  • Możliwość definiowania naklejek dla towarów i klientów.

Urządzenia zewnętrzne

  • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych).
  • Serwer kasowy umożliwiający automatyczną synchronizację kartotek asortymentu z kasami fiskalnymi, sprawdzarkami cen i wagami etykietującymi oraz automatyczny odczyt danych o sprzedaży z kas fiskalnych.
  • Możliwość pobrania z kasy paragonów kasowych i wystawienia na ich podstawie zwrotu detalicznego lub faktury detalicznej.
  • Odbiór sprzedaży dziennej z kasy fiskalnej z uwzględnieniem asortymentu brakującego na stanie magazynowym w programie (przesorty).
  • Odbiór raportów dobowych.

Pobierz ulotkę

Ulotka zawiera najważniejsze informacje o programie - opis funkcjonalności, korzyści płynące z użytkowania systemu oraz cennik.

Subiekt nexo - strona startowa Subiekt nexo - okno faktury sprzedaży Subiekt nexo - moduł sprzedaż i jego widoki Subiekt nexo - kartoteka towaru Subiekt nexo - kartoteka klienta Subiekt nexo - raporty Subiekt nexo - inwentaryzacje i spisy inwentaryzacyjne Subiekt nexo - cenniki Subiekt nexo - urzadzenia zewnetrzne Subiekt nexo - urzadzenia zewnetrzne Subiekt nexo - wydania magazynowe

Najczęściej zadawane pytania.

Jak przesunąć towar między magazynami w Subiekt nexo?

Do przesuwania towarów między magazynami służą przesunięcia międzymagazynowe. W celu dodania takiego dokumentu należy:

1. Przejść do modułu Magazyn – Wydania z górnego menu wybrać Dodaj – Przesunięcie międzymagazynowe.

2. W sekcji Podstawowe, w pozycji Przyjęcie, wskazać FAKTYCZNĄ datę przyjęcia towaru na magazynie docelowym.

3. W polu Na magazyn wskazać magazyn docelowy.

4. Wskazać, po jakiej cenie oraz jakie towary mają zostać przesunięte. Okno należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

W wyniku tych operacji powstaną dwa dokumenty, wydanie MMW na magazynie źródłowym oraz przyjęcie MMP na magazynie docelowym.

Treści zaczerpnięte z e-Pomoc techniczna InsERT S.A.

Jak zaktualizować bazę danych do najnowszej wersji programu?

Aktualizacja: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

​Aby przeprowadzić konwersję bazy danych do najnowszej wersji programu należy:

1. Uruchomić program, wskazać odpowiedni podmiot, następnie kliknąć Aktualizuj i uruchom.
2. Wybrać użytkownika posiadającego uprawnienia do aktualizacji i wpisać jego hasło, następnie kliknąć OK.

Każda aktualizacja bazy danych powoduje automatyczne wykonanie kopii zapasowej.

Czym jest narzut i marża? – InsERT nexo, Subiekt nexo

​Wyliczenie cen sprzedaży może odbywać się na wiele różnych sposobów. W tym artykule pokazujemy, jak wyliczane są ceny sprzedaży na podstawie ceny, po której kupowany jest dany towar powiększony o określoną marżę lub narzut. Wyjaśniamy także, jaka jest różnica między marżą a narzutem.

Narzutem jest stosunek zysku ze sprzedaży do ceny zakupu (lub ceny hurtowej), wyrażony w procentach. Przykładowo, kupując asortyment za kwotę 80 zł (cena hurtowa) i sprzedając za 100 zł netto, osiągnięty zostanie zysk na poziomie 20 zł. W takim przypadku narzut wyniesie 25%, ponieważ:
20 (zysk) / 80 (zakup) * 100% = 25%.

Wykorzystanie narzutu można też przedstawić następująco: kupując towar w cenie 80 zł i dodając do niej 25% (20zł) wartości, cena sprzedaży osiągnie wartość 100 zł.

Marżą nazywany jest stosunek zysku ze sprzedaży (cena sprzedaży – koszt zakupu) do ceny sprzedaży. Podobnie jak narzut wyrażany jest w procentach. Przykładowo, kupując asortyment w cenie 80 zł i sprzedając za 100 zł netto, osiągnięty zostanie zysk na poziomie 20 zł. W takim przypadku zysk wyniesie 20%, ponieważ:
20 (zysk) / 100 (sprzedaż netto) * 100% = 20%

Marża różni się od zysku dzielnikiem, który w przypadku narzutu jest Wartością zakupu, a w przypadku marży Wartością netto sprzedaży.

Treść ze strony producenta.

 

 

Daty na dokumencie handlowym.

DATA WYSTAWIENIA – data wystawienia dokumentu, standardowo jest to data bieżąca.

DATA ZAKOŃCZENIA DOSTAWY – data zakończenia dostawy jest synchronizowana z datą wystawienia. Istnieje jednak możliwość zmiany tej daty poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszki na dacie zakończenia dostawy i wybranie opcji Ustaw samodzielnie – operacja ta umożliwi edycję tej daty.

DATA MAGAZYNOWA – pole to pojawi się na dokumentach handlowych powodujących ruch magazynowy. Domyślnie data magazynowa dla wszystkich dokumentów poza korektami jest niewidoczna, trzeba ją włączyć w opcji Ustaw widoczność pól. Dla dokumentów niebędących korektami domyślnie podpowiadana jest tu data zakończenia dostawy. Ustawienie to można zmienić za pomocą opcji wywołanych z dodatkowego menu pola (synchronizuj z datą wystawienia dokumentu/synchronizuj z datą zakończenia dostawy/ustaw samodzielnie). Dla korekt w tym miejscu podpowiadana jest data wystawienia. Z podaną datą generuje się ruch magazynowy dokumentu (np. autoWZ do FS, KPZ do KFZ zwracającej towar). Dla podmiotów konwertowanych na wystawionych już dokumentach w polu tym pojawi się data powiązanego dokumentu magazynowego, a w sytuacji, gdy będzie wiele takich dokumentów, pojawi się data najnowsza. Data magazynowa przekazywana jest do księgowości. Zostało do niej dodane uprawnienie, a w modułach Sprzedaż i Zakup oraz w informatorach i raportach istnieje możliwość włączenia kolumny Data magazynowa (domyślnie jest niewłączona).

Treść producenta.

Możliwe komunikaty podczas wykonywania e–Archiwizacji.

Podczas próby wykonywania e-Archiwizacji mogą występować różne komunikaty, uniemożliwiające jej dokończenie. Poniżej znajduje się lista z podpowiedziami o tym, jakie działania należy wykonać po otrzymaniu danego komunikatu.

 

Nieprawidłowy email lub hasło.

Możliwa przyczyna:

Zostały wprowadzone nieprawidłowe dane.

Rozwiązanie:

Zweryfikować poprawność wprowadzonych danych.

 

Brak aktywnej subskrypcji.

Możliwa przyczyna:

Nie została zakupiona subskrypcja na usługę e-Archiwizacji.

Rozwiązanie:

Należy wykupić usługę e-Archiwizacji. Można to zrobić poprzez kontakt z działem handlowym firmy InsERT (71-78-76-110) lub jedną z firm partnerskich.

 

Na chmurze jest już plik o nazwie {0}, ale wielkości innej, niż plik na dysku. 

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w momencie wysyłania wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że oczekiwany rozmiar pliku na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku na dysku.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać e-Archiwizację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Dane konta InsERT w bazie podmiotu są nieprawidłowe. 

Możliwa przyczyna:

a) w bazie podmiotu nie zalogowano do konta InsERT,

b) nie można odświeżyć danych konta InsERT,

c) w bazie podmiotu nie zalogowano do e-Archiwizacji,

d) nie można pobrać tokenu dostępowego do serwisu e-Archiwizacji.

Rozwiązanie:

Sprawdzić, czy podmiot jest podłączony do Konta InsERT, serwisu e-Archiwizacji, następnie zweryfikować poprawność połączenia z Internetem oraz serwerem.

 

Nie udało się połączenie z bazą podmiotu.

Możliwa przyczyna:

Nie można odczytać danych z bazy danych podmiotu.

Rozwiązanie:

Należy sprawdzić, czy uruchomiony jest SQL Server.

 

Nie udało się nawiązać połączenia z chmurą.   

Możliwa przyczyna:

Brak połączenia z Internetem lub serwer nie odpowiada.

Rozwiązanie:

Należy zweryfikować poprawność połączenia z Internetem oraz serwerem.

 

Chmurze wysłano nieprawidłowe żądanie.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Wykonanie zadania spowoduje przekroczenie limitu. Stan wykorzystania limitów można sprawdzić w konfiguracji e-Archiwizacji.

Możliwa przyczyna:

a) następuje próba przekroczenia dopuszczalnego limitu przechowywanych danych w bieżącej subskrypcji,

b) następuje próba przekroczenia limitu pobieranych danych w bieżącej subskrypcji (komunikat występuje tylko, przy pobieraniu archiwum).

Rozwiązanie:

Kontakt z firmą InsERT w celu zwiększenia wielkości dysku lub skorzystanie z opcji nadpisywania starych archiwów.

 

Błąd po stronie chmury.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.

Rozwiązanie:

Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Nie znaleziono żądanego pliku.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Plik jest za duży.

Możliwa przyczyna:

Przekroczony został maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku w chmurze (195 GB).

Rozwiązanie:

Brak możliwości przesłania pliku.

 

Na chmurze jest już plik o nazwie {0}, ale wielkości innej, niż plik na dysku.

Możliwa przyczyna:

Komunikat występuje w sytuacji ponownej wysyłki wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że na dysku istnieje już archiwum o tej samej nazwie, lecz rozmiar pliku znajdujący się na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku, który jest aktualnie wysyłany, lub oczekiwana liczba plików archiwum na serwerze jest inna, niż liczba plików, która jest aktualnie wysyłana.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać e-Archiwizację zmieniając szablon nazwy pliku lub zezwolić na nadpisywanie plików o tej samej nazwie.

 

Chmura zwróciła błąd o kodzie {0}.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.

Rozwiązanie:

Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

 

Nie udało się zaktualizować stanu podmiotu po wysłaniu pliku.

Możliwa przyczyna:

Komunikat pojawia się w sytuacji, w której nie można zapisać danych do bazy danych podmiotu.

Rozwiązanie:

Należy sprawdzić, czy uruchomiony jest SQL Server i wykonać operację ponownie.

 

Treści zaczerpnięte z e-Pomoc techniczna InsERT S.A.

Jak włączyć automatyczne odświeżanie listy? (InsERT nexo)

Programy linii nexo umożliwiają włączenie automatycznego odświeżania wybranej listy. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do wybranego modułu, następnie kliknąć „zębatkę” w prawym górnym rogu i wybrać Konfiguracja widoku.

2. Na zakładce Pozostałe zaznaczyć parametr Automatycznie odświeżaj listę co i określić liczbę sekund, co ile będzie odświeżana lista pozycji widocznych w module.

 

Treści zaczerpnięte z e-Pomoc techniczna InsERT S.A.

Czym się różni wydanie międzymagazynowe od przesunięcia międzymagazynowego w Subiekt nexo?

W module Magazyn –​ Przyjęcia, w widoku Przyjęcia międzymagazynowe spodziewane, widoczny będzie dokument MW, na podstawie którego można wystawić dokument przyjęcia magazynowego, w momencie dotarcia towaru do magazynu docelowego.

Wydanie międzymagazynowe pozwala odzwierciedlić rzeczywisty ruch towaru. W przypadku dodania przesunięcia międzymagazynowego tworzone są od razu dwa dokumenty – MW (wydanie) i MP (przyjęcie).

Treści zaczerpnięte z e-Pomoc techniczna InsERT S.A.

Jakie jest hasło do serwera SQL?

Standardowy, dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia dla użytkownika sa hasło puste (należy zatwierdzić puste pole Hasło). W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło mogło być ustawione na inne.

Treści zaczerpnięte z e-Pomoc techniczna InsERT S.A.

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie i warunków RODO. więcej

COOKIE
Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Zgoda" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

RODO
Korzystając z serwisu wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu w celach związanych z realizacją zgłoszenia, udzielaniem odpowiedzi na zgłoszenie, przygotowaniem i przesłaniem oferty handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do przesłania i realizacji zgłoszenia. Zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach dostępu do danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest emsys.pl Marek Zając z siedzibą we Wrocławiu.

Zamknij