Moduł Klienci biura zawiera listę podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe. Pozwala on na wykonanie wielu akcji związanych z zarządzaniem klientami. Aby w programie Biuro nexo dodać klienta, który ma już założony podmiot w programie księgowym lub kadrowym z linii InsERT nexo należy:
1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura, kliknąć opcję Dodaj i wybrać Istniejący klient biura.
2. W oknie, które się wyświetli wprowadzić parametry serwera, na którym znajduje się baza danych klienta biura rachunkowego. Domyślnie podpowiadają się tutaj parametry serwera, na którym pracuje Biuro nexo. Jeżeli baza klienta i baza Biura znajdują się na tym samym serwerze to nie trzeba nic tutaj wprowadzać i można przejść Dalej.
3. W następnym kroku należy zaznaczyć bazy danych klientów biura, które mają zostać dodane do programu Biuro nexo, wprowadzić hasła szefa do tych podmiotów i wybrać domyślny cennik. Po wykonaniu tych czynności kliknąć przycisk Wykonaj.
4. Jeżeli wszystko zostało dobrze wykonane to w podsumowaniu znajdzie się informacja o pomyślnym dodaniu klienta do programu.